15 Juli 2011

Ja det var ett tag sedan jag satt vid datorn.
Killebom var helt lyckat, hade kanon kul och det tackar jag för!
Har jobbat min sista vecka nu och det känns helt jävla underbart
måste jag säga. Hejdå jobb och hej sommarlov! Ja jag har inte
gjort allt för mycket i veckan måste jag säga. Har mest gått och
kännt att dagarna kryper fram. Igår var jag och checkade in Filippas
nya place och det hade jag inte sakt nej till. Hur mysigt som helst!
Ja iallafall där slank det väl ner en kanna kaffe eller något. Typ!
Dock mådde jag inte alls bra på kvällen sen så blev inget jobb
för mig idag. Börjar kännas bättre nu och det måste det fan ta
mig göra eftersom ikväll blir det fiesta för fullt! Ska hem till Liv
och Antonia om någon timme och sen blir det Kristianstaddagarna!

Killebom!


Cindie, Matilda, Cornelia, jag och Antonia ;)


Antonia & Cornelia


Tobias, Matilda, Alexandra & Sofie :)


Janni, Cornelia & Cindie :)


Cindie & Joakim :)


Lyckad bild? haha


Cidnie, Matilda & Hanna :)

/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0