6 Juli 2011

Ja
då ligger man hemma med fruktansvärd huvudvärk idag då, då kan man ju
fråga sig om det är kul. Nej absolut inte! Gör ont somfan plus
att jag förlorar en hel dags jobb.. Förhoppningsvis är det bättre
imorgon så att jag kan gå till jobbet.
Ja bara två dagar kvar sen är det äntligen helg. Helgen består
av en massa fest med dom bästa, självklart! Och bättre blir det
eftersom att jag bara jobbar nästa vecka med sen är det äntligen
sommarlov för min del! Kan det bli bättre? Nej tror inte det.
Nej nu ska jag ut och lägga mig i solen, vila och kolla på 90210.
Är inne i säsong 3 och det är något tragiskt att nästa sesong inte
kommer ut på ett tag.

Ses!

/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0