7 Juni 2011

Hej!

Lördagen var hur trevlig som helst, en proppfull bil hem från
ikea och fest på kvällen. Söndagen blev en lugn dag med grillning
hemma hos mamma. På kvällen blev det mys framför Big Brother
finalen och jag måste säga att det var helt rätt att Simon vann.
Igår stod det jobb på chemat fram till klockan tre eftersom att
jag fick sluta tidigare. Efter jobbet tog jag och Ante vårt första
dopp vilket var hus skönt som helst. Inte så kallt som man kan
tro. Idag har jag sovit i stort sett hela dagen, vaknade för en timme
sedan och är sjukt sugen på att dra till rockfestivalen. Men får stå
ut tills imorgon. Blir en händelserik vecka med student och en
massa fest!

/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0