21 Mars 2011

Hej!

Sitter i skolan och har förberedelse inför det muntliga nationella provet i svenska B som jag har nästa vecka. Jag förstår inte allt för mycket men för hoppnigsvis tillräckligt för att jag ska kunna redovisa nästa vecka. Nu har jag iaf skrivit klart mitt PM och det blev väl helt okej. Nu återstår det bara det värsta, redovisningen! Svårt att veta hur man ska prata, om vad exakt man ska prata om, och framför allt, komma ihåg allt!
Nej nu är det bara en timme kvar tills jag ska bege mig till tåget. Dock har jag inte allt för mycket att göra fram tills dess. När jag kommer hem så hoppas jag på sol. Sen måste jag tvätta, tvätthögen är gigantisk och  jag måste börja någon stanns. Ja det var väl allt för mig såhär långt. Ses!


Daizy

/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0