13;13

Hej!

Blev lite mer än frukostbuffé, blev en runda till Eko och lite så. Inte
helt fel. Nu är jag hemma dricker kaffe, städar, tvättar och kollar på Big
Brother live mellan varven. Ja vem har sakt att man inte kan göra
flera saker samtidigt? Sen när Ante kommer hem så blir det storhandla
som gäller. Funderar på vad man kan äta idag, soppa kanske?
I allafall så är det frisör hela dagen imorgon, har klipp & färg prov.
Filippa som model och det blir en massa ljusa slingor. Så vi får ju
se hur det går, inte för att det är så svårt. Dock lite synd att man inte
får sluta när man är klar... Har bara fredag och måndag kvar i skolan
och det känns helt fantastiskt för sen är det sommarlov.
Själv har jag bara sommarlov i ca 20 dagar sen börjar jag jobba.
Nej nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, ses!



Jag vet vem jag är när jag är hos dig

/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0