20 Maj 2011

Tjo Tjo!

Fredag idag, vilket är underbart skönt. Kom hem från skolan
för cirkus en timme sedan. Hade bara prov och sen fick vi
åka hem. Så det är inget att klaga över. Har fått korvarna
som vi sålde med, gigantiska jävla korvar, haha.
Sitter och dricker lite kaffe, tar det lugnt eftersom att min
morgon var allt annat än lugn. Försov mig och väl ute i bilen
ja då startar bilfan inte så fick ta löpet till tåget. Hann precis.
Måste sett kul ut när jag kom springandes med min fruktansvärda
kondition. Nej nu ska jag snart sätta igång och städa lite, märks
att jag var dålig igår, ser ju ut somfan här hemma...



/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0