5 Maj 2011

Hej!

Igår fick jag äntligen mitt internet. Dock funkade det inte alls, men nu
helt plötsligt när jag kom hem så funkade det! Igår var Liv här och umgicks,
även Antonia följde med och gick en runda. Och idag har vi haft friluftsdag,
och det funkade dock jävligt kallt. Nu är jag äntligen hemma och är helt
slut. Kämpar för att inte somna. För somnar jag nu så kan jag inte somna
ikväll det vet jag. Och imorgon så är det nationellt prov i engelska, uppsats!
Inte allt för kul men ska bli skönt att få det gjort. Efter det har vi bara
ett nationellt prov till sen är det över för alltid. Nu ska jag dricka lite kaffe,
kolla lite på tv och kanske spela lite sims. Ses!






/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0