Jag lovar ingenting, jag säger hellre förlåt!

Helgen har vart kanon! Fredagen blev kanon och vi hade
riktigt kul. Lyckad kväll :) Igår ställde jag undan alkoholen
och hade en mysig filmkväll och det var hur skönt som helst.
Och pigg har jag vart idag med haha! Vaknade i morse full
med MYGGBETT? Orkar inte att jag säkert har vart med om
den sista myggan för i år... Ja iaf, åkte hem till bror min och
åt lite pizza. Efter det kopplade jag in mina nya högtalare,
äntligen.. Har vart hos Petri, druckit kaffe och hämtat mamma.
Nu sitter jag framför tvn och tar det allmänt lugnt. Ikväll
har jag inte en aning om vad som händer..



Fin bild... ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0