Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt, det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen?

Har inte haft ork att skriva haha.
Festade i fredags (lite för mycket kanske..) men det var absolut
kul :) I lördags tog jag det lugnt, umgicks med en massa bra folk hemma
hos Cindie, spelade lite spel, skrattade och kollade film. Och ja efter en
fullspäckad helg så tog jag det lugnt på söndagen, tog en lång runda i skogen
med Lina och sen körde jag hem till Liv och Antonia på kvällen :) Dock åkte jag
på att bli sjuk med så har vart hemma. Ja igår var jag och handlade lite och hälsade
på Andreas, kollade tv och snackade, lika trevligt som alltid. Var i skolan idag
och självklart så försov jag mig till min eftermiddagslektion, lyckat känner jag..
Livet är en feest!

Lite fyllebilder från i fredags!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0