Tisdag!

Ja då tog jag mig en rejäl sovmorgon idag då. Vaknade för en stund
sedan. Sitter framför tvn och dricker kaffe, lyssnar på musik och
vaknar till lite. Får väl snart bli duschen kan jag tänka mig. JA och
jag är livrädd för i eftermiddag ska jag till tandläkaren och laga en
tand och jag kommer svimma eller något. Finns INGET värre än
tandläkaren... Hemskt att en sån sak ska få förstöra lite av min
lediga dag! Jag får väl sysselsätta mig fram tills jag ska dit så tänker
jag väl förhoppningsvis inte så mycket på det.

The rumors flew
But nobody knew how much she blamed herself
For years and years
She tried to hide the whiskey on her breath
She finally drank her pain away
A little at a time
But she never could get drunk enough
To get him off her mind

/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0