You got to move with the flow

Tjo!

Jobbig men endå bra dag känner jag! Var uppe klockan halv 5
i morse och älskade livet. Halv 8 var jag i skolan för att börja
fixa med modeller och grejer. Sen var vi bara på visningen
och grejade. Orkar verkligen inte att dom bjöd på två HINKAR
med potatissallad och äcklig gammal påläggs skinka... Tackar
mina lärare som körde till donken och köpte 40 cheeseburgare.
Kom hem där ifrån för ett tag sen och har nyss kommit ut från
en underbar varm dusch. Ikväll händer? Ja inte en aning jag
tänker inte sitta hemma och uggla iaf. Sen skiter jag i om jag
är så trött att ögonen svider....




/Karolina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0