Kaos, stress & mera kaos!

Dagen började med total KAOS! Mobilfan har gått sönder igen fast dom
har bytt ut hela jävla telefonen typ! Så jag vaknade kl nio, ja då hade jag kund?
slängde mig in i bilen och skämdes somfan.. Har inte haft en telefon på hela dagen
och ja jag väntade typ bara på nästa sak som skulle gå sönder..  Kom hem, åt,
duschade och försökte lugna ner mig. Sen har jag skrivit om heeela min loggbok
från projektarbetet, måste börja på historia inlämningen som ska vara klar nästa
vecka och sen har vi projektredovisning imorgon och jag vet knappt vad jag ska
säga? haha greaaaat! Får trösta mig själv med att det är fredag imorgon och det
är långhelg för faaesen. Nu kollar jag på Ice Age 3 som är för jävla bra. Sen blir
det Big Brother och sen säger jag godnatt vi hörs imorgon typ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0