One step closer

Började gårdagen med att ta den här förskräckliga livmoderhalscancer sputan. Aj jag gillar
absolut inte sprutor! Tur att det går snabbt. Efter det så begav jag mig till jobbet. Passade
på att springa en runda på stan på lunchen för att leta present till Filippa som fyller år
nästa vecka. Och jaa för första gången hittade jag faktiskt något bra. Är det någon som
suger på att komma på presenter så är det nog jag! Efter jobbet gjorde jag inte allt för
mycket. Åt, duschade och kollade på Weeds haha.
Och idag vaknade jag allt för sent med tanke på att jag dricker mitt morgon kaffe nu?
Oj! Men ja vädret är ju hemskt endå. Varför ska det alltid vara dåligt väder när man är
ledig? Zammie kommer sen så ska fixa hans hår och lite så. Lite senare kommer
Alexander med för att bli fin i håret. Ja sen var det tänkt att jag skulle ta mig till banken
och även söka lite jobb med så får väl försöka hinna med det!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0