25 Juni 2012

Måndag igen då ja! Har haft en helbra helg med dom bästa. Midsommar
var hur kul som helst med en massa trevligt folk :) I lördags blev det
grillning och lite så. Dock var vädret förjävligt men det hindrar inte oss.
Ja och min söndag var inte så lång, tog det lugnt sen somnade jag typ
klockan sex? Och vaknade nu för en stund sedan. Dricker kaffe och
lyssnar på musik. Får väl snart ta tag i mitt liv kanske. Ska till
arbetsförmedlingen idag igen och prata sen ska jag klippa Cicci senare
idag. Ja det är väl så dagen ser ut så här långt!
Några bilder har jag inte ännu för min kamera är hos Cindie!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0