Ett litet beslut kan förändra hela ditt liv!

Heelt sjukt att det redan är bal IMORGON och på onsdag morgon
beger jag mig till den sjukt efterlängtade rock festivalen!
Tiden sprang verkligen ikapp mig måste jag säga, så nu är
kontot typ tömt, drickan inhandlad och väskan till rock är snart
färdigpackad. Och allt inför morgondagen är fixat. Börjar få lite
smått ångerst samtidigt som jag är i himmelriket. Jag menar
jag har gått klart mina tyå 13år i skolan? Vad fan hände haha?
Ja sen kan jag ju berätta att jag har haft en helt sjukt trevlig
helg i biskopsmåla, klippt och färgat mammas hår, tok blekt petri,
druckit öl med en massa trevliga människor och vart på gnistan.
Ja vem fan säger att humöret inte kan vara på topp fast att det
bara är skitväder?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0