Varför leva kvar i det som varit när man kan leva i nuet?

Onsdag alla redan? Ja och en annan som somnade halv sex i morse för
att jag inte kunde sova, försov ju sig självklart. Gick upp vid tolv och
då ringer telefonen. Mitt sommarjobb undrar var jag är för att jag skulle
på utbildning idag? Oj ja då hade jag skrivit fel i kalendern så ska dit
imorgon klockan nio istället!!!! Hemskt.... Efter lite kaffe, dusch och
sånt där så begav jag mig till Antonia för att vi skulle ta varandra hand
i hand och gå till Arbetsförmedlingen, sjukt lång väntekö så ska dit
på måndag istället. Ja så då åkte vi hem och solade. Inte alls helt
fel. Ja när jag kom hem så hade jag lite tråkigt så bilen är både nytvättad
och nyvaxad, var typ ett år sen sist så kanske var dags? haha. Nu sitter
jag bara och tar det lugnt och så kommer resten av kvällen se ut!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0