Verkligheten, vad är det?

Uppe med tuppen för första gången sen studenten. Vart fan tar dagarna vägen?
Det är en hel vecka sen jag stod där på scenen och galde som vilken student som
helst? Usch vill bli liten igen känner jag.. Ja i allafall så vaknar jag till med en
massa kaffe och musik. Får väl snart ta och asa mig in i duschen och sen äta
lite frukost. Ska ju på utbildning klockan nio och efter det blir det raka vägen
till Kyrkhult för att fixa annas hår, vilket kommer ta någon timme antar jag.
Efter det, hem till Petri och ta en kopp kaffe och sen handla lite så slipper man
tänka på det imorgon. Ha nu en bra och solig dag, och ni som solar, sola för mig
med tack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0