Splittrad i mulltimiljoner bitar

Måndag igen, och fy fan vilken seg dag jävel!
Gick hem tidigare från skolan, orkade inte stanna kvar helt
enkelt! Så nu dricker jag kaffe och lyssnar på musik. Får
väl snart skriva klart den jävla uppgiften med så jag kan skicka
in den ikväll. Måste fan påpeka att TIDEN går så in i helvetes
snabbt, det är helt sjukt! Det är något varje vecka nu känns det
som, och inte fan att jag blir rikare iaf haha. Och sen längtar
jag ju sönder till Sweden Rock, det är bara 29 dagar kvar?
+ en vecka till studenten! Har lite grejer kvar att köpa så
får väl se till att det blir gjort med.

Snutte kan med klä upp sig och vara fin ;)<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0