Onsdag

Hej!
Ett tag sen jag skrev. Helgen som  var tog jag det lugnt, umgicks med Ina på fredagen, kollade film och sådär, på lördagen kom Ronja hit så det blev lite cup cake bak och god mat :) På natten agerade jag fyllechaffis så det blev
en sen natt haha! Och i söndags tog jag det enbart lugnt. Åkte  hem till bror min och åt lite thai mat. I  måndags var jag hos Ronja som vanligt haha och snackade lite skit och sånt där. I tisdags fick jag köra henne till vårdcentralen, fy fan vad tråkigt det är att sitta och vänta jag menar man får ju vänta i all evighet? Aja men vi lyxade till det med lite nybakta frallor till frukost och passade på att kolla läget i affärerna. Självklart fastnade vi på halloween avdelningen haha fan vad kul sånt är!
Idag vet jag inte vad som händer, antar att jag åker hem till Ronja lite senare haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0