17 September 2012

Måndag igen, och oavsett om man jobbar eller inte så är dom så sjuukt tråkiga! Dock har jag hunnit med lite idag. Vaknade vid 11 tiden, åkte till banken och fixade och sen åkte jag och Lina till Maxi en runda, hon skulle handla hårfärg och jag lite smått & gott. Sen åkte vi hem till henne, drack kaffe, färgade hennes hår och pratade en massa. Vilket aldrig slår fel måste jag säga. Kom hem för ett tag sen så har duschat och så. Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar sen efter det så ska jag väl inte göra allt för mycket. Måste iaf se Anger management & Men at work ikväll :) Ja sen har min utbildningsbok kommit som jag beställde för typ 2 månader sen. Och jag fattar absolut INGENTING av boken eller frisörföretagarnas jävla regler! Jag bara jobbar på och har kul typ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0