20 September 2012

Torsdag alla redan, fan vad veckorna går snabbt, helt sjukt! Men det har jag inget emot, snart helg ju :) Dessutom är jag ledig i helgen så det ska blir skönt. Gårdagen bestod enbart av jobb, efter jobbet så gjorde jag absolut ingenting och det var inte helt fel. Vaknade självklart inte i tid som jag hade tänkt mig idag, ovanligt? Nej! Dricker mitt vanliga morgon kaffe och lyssnar på musik. Ska snart hoppa in i duschen och allt detdära! Sen ska jag ringa runt lite, bland annat till frisörföretagarna, arbetsförmedlingen och lagerbergs. Sånna saker man måste göra som man såå lätt glömmer bort. Efter det så måste jag tvätta, städa och massa sånt tråkigt för det ser ut somfan på rummet och smutstvätten är enorm känns det som. Hmm kan det ha att göra med att min bror lämnar stora lass med tvättt för att han fortfarande inte har lärt sig att tvätta? Antagligen! Vår mamma är aldeles för snäll!
 
Så bra låt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0