25 September 2012

Godmorgon säger jag då!
Måste ta tag i mitt ständiga misslyckande med att gå upp i tid när jag är ledig! Somnade
ändå inte så sent igår.. Nu sitter jag iaf som vanligt i soffan, dricker kaffe och lyssnar på
musik medans jag försöker vakna till liv. Ska snart göra mig i ordning var det tänkt. Sen
ska jag hem till Ronja och umgås och senare klippa Malin och Hampus. Ska se om dom
har tid på helens zoo så att Daizy kan få sina klor klippta. För jag säger då det att hon är
inne i stor protest mot klo klippning. Helt sjukt hur högt en liten hund på 2kg kan skrika..
Ja det är väl typ såhär min dag ser ut skulle jag tro. Imorgon blir det jobb igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0