6 September 2012

Ja då har jag varit ledig idag. Inte helt fel måste jag säga. Blev överlycklig när jag såg det fina vädret i morse, man blir så himla mycket piggare. Dock märker man att det är hös typ, för vindarna var ju inte det minsta varma. Fixade lite i trägården innan det var dags för tandläkaren. Urhh lika jävla hemskt varje gång. Som tur var så var det bara en vanlig undersökning! Efter det så hämtade jag upp Ronja, sen begav vi oss till Eko för att inhandla lite saker till mamma och sådär. Köpte färg så nu håller jag på att färga min vinterjacka, köpte lite ramar som nu sitter på väggen och sen fick det bli en frisbee till Daizy. haha ja den uppskattade hon verkligen. Resten av kvällen spenderas på soffan och imorgon har jag inget annat planerat än jobb!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0