Allt går framåt med stora steg

Vaknade i vettig tid idag faktiskt, inte helt fel. Att sova bort dagen är inte allt för smart så det borde jag sluta med helt och hållet. Sitte i soffan och dricker kaffe, lyssnar på musik och kollar runt lite på internet. Så fort jag är klar med det, vilket inte är nu haha. Så ska jag tvätta lite, ringa arbetsförmedlingen för snart tror dom att jag inte lever längre eller något. Ja sen ska jag nog hem till Knugen och dricka kaffe och prata massa skit. Måste till tandläkaren med och skaffa försäkring vilket jag har dragit ut på nu. Och är jag riktigt bra så går jag en runda ikväll med men det får vi se hur det blir med det. Annars händer det nog inte så mycket mer idag skulle jag tro. Jobb imorgon iaf :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0