Don't look back in anger

Gårdagen spenderade jag på jobbet mellan 9-18, hur skönt som helst hade fullt från morgon till kväll :)
Efter jobbet handlade jag lite, åt, klippte Andreas och sen fick det bli Big Bang Theory resten av kvällen. Vet inte vad mitt problem är med jag fastnar visst för alla serier haha! Idag lyckades jag inte gå upp i tid, mitt andra problem? Tråkigt att sova bort sina lediga dagar.. Men nu dricker jag mitt kaffe, lyssnar på musik och väntar på att min mor ska vakna. Eftersom jag lovat henne att hjälpa till här hemma igen. Så jävla snäll är jag. Sen ikväll ska jag klippa Carina och efter det blir det lugnt. Jobb imorgon! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0