Söndag

Ja då är denna helgen slut och den har varit bra måste jag säga. Så sjukt skönt med nyktra, lugna helger! I fredags blev det bara film mys hela kvällen och i lördags var jag och ante och kollade lite i affärer och letade vinterskor till mig, skulle egentligen in till stan men sket i det pg.a det sjukt tråkiga regnvädret. undrar varför man tappar energi och lust till att göra något när det är dåligt väder? Ja sen umgicks vi lite med Izza och kimmo och senare på kvällen blev det taco mys hemma hos Ronja och Fredrik. Och idag har jag inte gjort allt för mycket, kollat på Big Bang Theory typ och snart beger jag mig hem till Lina och Christopher för att kränga lite mat och kolla film. Imorgon blir det jobb, yeyy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0