Vi kan ta oss här ífrån om du vill?

Redan tisdag? Ja fan vad tiden går snabbt. Har varit en helt okej helg, tog det lugnt i fredags, firade Zimon och Amanda i lördags vilket var hur kul som helst. Blev nog så att vi alla fick i oss lite mer än vad vi skulle. På söndagen åkte jag, Ina och Andreas till Ikea och kollade läget. Blev lurade om att det nya Ikea hade öppnat men icke! Köpte inte allt för mycket bara lite så saker. Inte ofta man kommer undan så billigt från ett ikea besök. Ja Efter det så åkte jag hem till min käre bror, åt thai mat och kollade film. Ja och igår gjorde jag i stort sett ingenting, kollade på Big Bang Theory och klippte Pierre. Aldrig fel med en lugn dag! Nu vaknade jag för en stund sen, så dricker lite kaffe och tar det lugnt. Sen får vi se vad som händer, har iaf lovat mamma att hjälpa till här hemma idag. Och imorgon ska jag jobba såå jävla skönt :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0