2012-11-05

Hej!
Sitter och är hyfsat nyvaken, dricker kaffe och kollar på Jamie Olivers twist i ett försök
till att vakna till liv. Snart blir det till att göra sig i ordning och gå bort till Lisa för att
fixa hennes hår och hälsa på lille Noen :) Ja det är väl det som jag har på listan idag,
annars blir det nog bara lugnt. Ska upp väääldigt tidigt imorgon för att följa med Ronja
till sjukhuset. Förstår inte varför dom måste sätta en tid så fruktansvärt tidigt som halv
åtta? haha var ett tag sen man gick upp så tidigt. Ja sen i fredags fick jag ju hem min
palett med ögonskuggor, så får väl testa hur bra dom är :) Nu väntar jag bara på att få
hem mitt skydds skal till telefonen med :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0