Torsdag!

Hej!
I tisdags blev det vårdcentralen för min del och snälla Ronja följde med och höll mig sällskap :)
efter det blev det god frukost med nybakta frallor och sen en massa prat och tv tittande och sen bestämde jag mig för en ny telefon som endast kostade mig 148kr haha, men det var för att jag har fått stå ut med min gamla skit telefon i typ 2 år?. En lugn och skön dag. Passade perfekt eftersom jag har vart sjuuukt trött denna veckan, det är väl hösten som påverkar det antar jag! Igår började dagen med vårdcentralen igen haha, tog min andra
livmoderhalscancer spruta så nu är det bara en kvar, yehoo! Hatar verkligen sånt, tur att det går så snabbt :)
Efter det blev det jobb, och jag hade fullt upp hela dagen så det var kul :) Känns så skönt att ha ett jobb
som man älskar! Fick även hem min telefon, gick ju sjukt snabbt med tanke på att dom skickade den dagen innan?:) Och än så länge är jag super nöjd, haha men har ju dock inte haft den så länge. Alltid lika kul med en ny telefon. Nu gör jag inte så mycket, hade egentligen tänkt sova ut idag men självklart så vaknade jag redan kl 8, utan alarm? Men det är väl alltid så! Dricker lite kaffe, för över lite saker till telefonen, ska snart duscha och fixa till mig tänkte jag. Sen ikväll blir det klippning efter klippning :)
Ja det var väl allt för mig skulle jag tro! :)
 
 
Fick bli en xperia U :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0