Måndag

Hej!
helgen har varit bra, blev en lugn och mysig fredag med god mat och film. I lördags
jobbade jag & efter det begav jag mig hem till Ronja för att fixa allt inför festen. Och ja
fest blev det haha, så sjukt roligt hade jag. Till och med så roligt att det var värt att vara
helt död igår och lite mer levande idag. Jaa jag hade kanske lite för roligt? Så med
andra ord så gjorde jag inte ett dugg igår typ, kollade film och åt kina mat med Ante.
Idag blir ännu en lugn dag känner jag, måste dock ta mig hem till Ronja och hämta lite
saker och min bil som blev kvar. Kameran är också där så får lägga upp bilder senare.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0