glad & nervös

hej!
har helt ärligt glömt bort att skriva i bloggen :-) men ja iaf så har det varit en bra helg, kan till och med kalla det långhelg eftersom jag har varit ledig sedan i fredags. då vi var och kollade på sista filmen av twilight, så hemskt att det är slut nu! Haha dom borde inte få sluta göra såna filmer! i lördags tog jag det lugnt, umgicks med Ina då vi även klippte av hennes hår, superfint blev det :-) söndagen spenderade vi på Ikea köpte dock inget men det var trevligt att kolla läget :-) igår var jag hos Ronja vilket var allt för längesen haha. och idag har jag gjort om en gammal tråkig pall, klippt Angela och slappat på soffan :-) imorgon blir det jobb!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0