Sööndag!

Hej!
ja då är det söndag igen! Ja jag säger då det, helgerna går alldeles för snabbt. Igår var det en lugn
lördag igen, måste vara något fel på mig, för fy vad trött jag va. Tiden gick i slow motion och jag
kunde knappt hålla ögonen öppna. Så kollade lite film och sånt dära, åt lasses och massa godis
igen. Känner att jag kanske inte borde äta så mycket skräp haha. Kollade på så mycket bättre,
älskar det och jag måste ju säga att Magnus Uggla var ju helt klart bäst! Idag började dagen med
vakna, sova, vakna och om och om igen. Ja sen vid ett gick jag upp, haha var ett tag sen man gick
upp så sent! Nu är tvättmaskinen igång för fullt, lite musik på det så kanske jag till och med kan
städa lite. Ikväll hade jag tänk läga god mat, sen kommer Fredrik och Ronja och då blir det väl
film, hade tänkt se den nya Johan Falk filmen! Ja mycket mer än så händer det inte idag, men vadå
det är ju söndag? :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0