Tisdag!

Tisdag alla redan? Dagarna går ju så sjukt snabbt tycker jag! Var hos Ronja igår och höll henne
sällskap, bakade super fina/färgglada Cup cakes som blev kanon! Måste ju säga när man väl
har lärt sig baka så är det lite roligare. haha kunde inte ens baka en kladdkaka innan så ja
bakning  har aldrig varit min grej. Ja sen gjorde vi inte allt för mycket, tränade Teddie lite som
ska på utställning på söndag. Ja sen ringde jag runt en massa och fixade och hade mig. Så
nu ska jag skicka iväg min super kassa telefon och får en ny, äntligen efter två år? Ja fråga
mig inte, för jag vet inte hur jag har orkat! Nu dricker jag kaffe och lyssnar på musik. Musik är
fan livet, helt jävla underbart! Får väl snart ta och städa lite här hemma, tvätta och lite så. Kan
känna att det behövs, tyvärr! Sen vet jag väl inte riktigt vad som händer idag, kolla på Awkward,
Ronja och Fredrik kanske kommer en runda, ja vi får väl se!
 
Inte världens bästa bild kanske, men bättre än inget :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0