Tisdag

Hej!
Visningen igår var både bra, trevlig och inspererande. Alltid kul med sånt :) Idag vaknade jag väl
i hyfsad tid, dricker kaffe, väntar på att tvätten ska bli klar, lyssnar på musik och lite sådär. Får
väl ta och göra mig lite i ordning med, lätt att bli slö när man är ledig tycker jag! Senare blir det
nog lite handlande med Lina som ska hitta halloween kostym till på lördag så får hoppas att
det finns något kul till henne med :) Fy vad kul det ska bli haha, tycker det kan bli helg nu. Men
det är jag nog inte ensam om? Ja mycket mer än så ska jag nog inte göra idag. Måste inom
second hand med och fixa det sista till min utklädsel. haha snacka om att gå all in! Men iofs
det är ju det som är det roliga med halloween. Eller? Imorgon blir det jobb för  min del, och det
är väl aldrig fel?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

karooliinaa

Stop thinking and have some fun!

RSS 2.0